dinsdag 4 mei 2010

Dag 1 en 2

Dag 1 verliep niet helemaal zoals gepland. Op schiphol stonden lange rijen en ik had de avond daarvoor al ingechecked online maar het uitprinten van de boardingpassen ging niet goed en er kwam een foutmelding op de site van KLM. Helaas moesten we dus gewoon aansluiten in de rij wachtenden!!

Het vliegtuig vertrok mooi op tijd maar aan boord werden geen groene formulieren (nodig voor de douane) uitgereikt. Ze hadden ze niet gekregen en konden ze dus ook niet uitdelen. Dat hield in dat iedereen bij aankomst op Detroit alles nog in moest vullen.
Ik vrees dat ik Tim deze vakantie niet meer normaal op de foto krijg. Waren het vorig jaar de peace-fingers
(die mij mateloos irriteerde)  nu heeft hij bedacht dat het wel grappig is om op iedere foto een gekke bek te trekken. U bent gewaarschuwd!
Er ontstond een lange rij en terwijl wij nog in de rij stonden vertrok ons vliegtuig (zag ik op de klok). Nu weet ik dat het niet onze fout was en dat je dan op een volgende vlucht gezet wordt, maar helaas was die dus vol. Van Delta/KLM kregen we toen een hotelovernachting op Detroit en maaltijd vouchers en de volgende morgen vlogen we verder naar Fort Lauderdale. Al met al prima oplossing.

De volgende ochtend bij het ontbijt (wat niet spectaculair was) wel een wafelijzer! Dat vond de meiden vooral geweldig! Zelf je wafel maken.


De volgende dag na aankomst in Fort Lauderdale de auto opgehaald bij Alamo...een Hyundai Santa Fe.
Toen snel door naar de Sawgrass Mills Mall. Echt een megagrote outlet mall waar we veel leuke dingen gescoord hebben. Voor Jasmijn goed geslaagd bij Oskosh en Carters en voor de meiden Nikes. Tim kon geen leuke Nikes vinden dus die houdt ze nog tegoed. Wel voor Tim een Ecko spijkerbroek gekocht en een paar shirts en bandana's. Toch wel handig op dit in het begin van de vakantie te kopen want nu hebben ze er maximaal plezier van!
In de Mall was een studio waar je voor 20 dollar je videoclip op kon nemen. Tja, als Anila en Chiara erbij waren had Tess het wel geweten maar nu liet ze het aan Tim over. Je kon zelf de (film) achtergrond kiezen. Echt grappig.

We hebben heerlijk gegeten in de Cheesecake factory (waar ze echt niet alleen cheesecake verkopen). Daarna naar het hotel en om 10 uur sliepen we.

2 opmerkingen:

  1. Jullie zijn ook in Florida aangekomen, weer een blog te volgen helemaal leuk.

    Geniet van de vakantie, terwijl wij stik jaloers meegenieten ;-))

    groetjes Rick en Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ga zo naar mamma dan laat ik jullie blog lezen xxx have fun in the sunshine state!
    tanny

    BeantwoordenVerwijderen