vrijdag 7 mei 2010

Dag 6

Vandaag is mijn zus Gea jarig! Gea gefeliciteerd! wij hebben vandaag lekker doorgebracht bij de villa.
Tess was gister een beetje verbrand op haar schouders en moest dus verplicht een t-shirt aan. Daarnaast was ze allergisch en kreeg knalrode ogen. Gelukkig had ik iets bij me tegen allergie en binnen een uur was het minder. Tim begon de dag vrolijk met het in elkaar zetten van een of ander worstelding maar ja...techniek is niet zijn sterkste kant dus hij toog als snel de gameroom in.



 's Avonds hebben we heerlijk gegeten bij Rick's famous bbq. Nog even dolfijnen spotten bij de brug naar Englewood, helaas geen dolfijnen gezien maar wel een hoop vliegende vissen en een heleboel krabben. Nog even een ijsje gehaald bij de MacDonalds en toen weer naar huis.

4 opmerkingen:

  1. Lekker zo'n dag, wat een mooie villa.
    Nog heeel veeel plezier tijdens jullie vakantie !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi tess
    wat leuk al die kookspullen ik ben jaloers
    op je vakantie
    Ik vond het jammer dat ik je niet heb uitgezwaaid!

    groetjes,
    anila

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Tim,

    Je zal toch een beetje normaal op een foto moeten doen anders krijg je nooit verkering, hahahahaha.

    groetjes,
    Nanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo Zo T!M, is het lekker? haha!
    ik heb nog niet echt een reactie kunnen plaatsen want ik kwam er vandaag pas achter op welke site de blog stond dus srry daarvoor.

    BeantwoordenVerwijderen